切換到窄版更改語言
註冊 找回密碼

141香港論壇

熱門搜尋:
請稍候......
返回列表
Avatar 樓主: raywailo

對IT界既心聲    關閉 [複製鏈接]

Rank: 3

投資達人勳章 四台股神勳章 百萬富翁勳章 論譠元老勳章 高級元老勳章 超級元老勳章

主題
23
帖子
1966
好友
24 [結交]
積分
100
魄力
10263 點
魅力
0 點
潛力
9709 點
黃金
17164 兩
13923321 元
精華
0
在線時間
1294.4 小時
發表於 2011-8-3 |顯示全部樓層 |舉報
liondog 發表於 2011-8-3 14:06
回應 raywailo 的帖子

lee 問題, 大陸好嚴重, 仲有人代考,

咁又係.....香港都可以比錢人代考

使用道具

Rank: 6Rank: 6

「痴線佬」勳章 百萬富翁勳章 「友誼大使」勳章 高級元老勳章 超級元老勳章 傑出成就勳章 群組紀念勳章 論譠元老勳章 究極元老勳章 萬千寵愛勳章 141榮譽勳章

主題
425
帖子
21945
好友
136 [結交]
積分
1190
魄力
144194 點
魅力
71 點
潛力
68814 點
黃金
10463 兩
93892382 元
精華
10
在線時間
2449.7 小時
發表於 2011-8-4 |顯示全部樓層 |舉報
以前考msce好似玩咁,
好鬆
真波假波,大就好波

使用道具

Rank: 3

主題
7
帖子
719
好友
65 [結交]
積分
100
魄力
1948 點
魅力
0 點
潛力
420 點
黃金
3 兩
9061 元
精華
0
在線時間
371.1 小時
發表於 2011-8-4 |顯示全部樓層 |舉報
回應 raywailo 的帖子

香港都唔難, 我考過, 個reception都唔係點check

使用道具

Rank: 3

主題
7
帖子
719
好友
65 [結交]
積分
100
魄力
1948 點
魅力
0 點
潛力
420 點
黃金
3 兩
9061 元
精華
0
在線時間
371.1 小時
發表於 2011-8-4 |顯示全部樓層 |舉報
回應 假波男 的帖子

mc 之嘛, 做完即係知,
我覺得幾兒戲

使用道具

Rank: 3

主題
7
帖子
719
好友
65 [結交]
積分
100
魄力
1948 點
魅力
0 點
潛力
420 點
黃金
3 兩
9061 元
精華
0
在線時間
371.1 小時
發表於 2011-8-4 |顯示全部樓層 |舉報
回應 raywailo 的帖子

做network 係少有 it 有得長做
但要on call 好辛苦

使用道具

Rank: 3

投資達人勳章 四台股神勳章 百萬富翁勳章 論譠元老勳章 高級元老勳章 超級元老勳章

主題
23
帖子
1966
好友
24 [結交]
積分
100
魄力
10263 點
魅力
0 點
潛力
9709 點
黃金
17164 兩
13923321 元
精華
0
在線時間
1294.4 小時
發表於 2011-8-4 |顯示全部樓層 |舉報
回應 liondog 的帖子

咁又係......不過好跑site既都要on-call

使用道具

Rank: 3

主題
1
帖子
65
好友
2 [結交]
積分
90
魄力
90 點
魅力
0 點
潛力
9 點
黃金
0 兩
54005 元
精華
0
在線時間
62.8 小時
發表於 2011-8-6 |顯示全部樓層 |舉報
回應 raywailo 的帖子

睇下間公司d call惡唔惡哽既姐
我係個純情小生
~~~~~~~~~~~
問題少年

使用道具

Rank: 3

投資達人勳章 四台股神勳章 百萬富翁勳章 論譠元老勳章 高級元老勳章 超級元老勳章

主題
23
帖子
1966
好友
24 [結交]
積分
100
魄力
10263 點
魅力
0 點
潛力
9709 點
黃金
17164 兩
13923321 元
精華
0
在線時間
1294.4 小時
發表於 2011-8-6 |顯示全部樓層 |舉報
s玄米煮義s 發表於 2011-8-6 14:20
回應 raywailo 的帖子

睇下間公司d call惡唔惡哽既姐

都係睇情況嫁咋

使用道具

Rank: 3

投資達人勳章 四台股神勳章 百萬富翁勳章 論譠元老勳章 高級元老勳章 超級元老勳章

主題
23
帖子
1966
好友
24 [結交]
積分
100
魄力
10263 點
魅力
0 點
潛力
9709 點
黃金
17164 兩
13923321 元
精華
0
在線時間
1294.4 小時
發表於 2011-8-6 |顯示全部樓層 |舉報
煩惱 發表於 2011-8-6 14:48
呢度愈黎愈多 it 行內人仕...

一dd la...都唔係太多咋

使用道具

Rank: 3

主題
1
帖子
65
好友
2 [結交]
積分
90
魄力
90 點
魅力
0 點
潛力
9 點
黃金
0 兩
54005 元
精華
0
在線時間
62.8 小時
發表於 2011-8-6 |顯示全部樓層 |舉報
回應 raywailo 的帖子

雖然唔係做左好耐 (小弟畢業無耐嫁炸)
不過好老實...人工唔高...有醫療有雙糧真係已經偷笑...
主要serve下d舖頭
舖頭staff醒既就會肯同我地打交道 (win win 雙嬴)
唔醒果d 係要攪攪震 又比說話我地聽 我地就真係唔會多serve佢
有咩唔對路就攪佢地m
慢慢就少左好多麻煩call
我係個純情小生
~~~~~~~~~~~
問題少年

使用道具

Rank: 3

投資達人勳章 四台股神勳章 百萬富翁勳章 論譠元老勳章 高級元老勳章 超級元老勳章

主題
23
帖子
1966
好友
24 [結交]
積分
100
魄力
10263 點
魅力
0 點
潛力
9709 點
黃金
17164 兩
13923321 元
精華
0
在線時間
1294.4 小時
發表於 2011-8-6 |顯示全部樓層 |舉報
s玄米煮義s 發表於 2011-8-6 23:21
回應 raywailo 的帖子

雖然唔係做左好耐 (小弟畢業無耐嫁炸)

咁又係...user唔合作咪有特別服務囉

使用道具

Rank: 3

主題
1
帖子
65
好友
2 [結交]
積分
90
魄力
90 點
魅力
0 點
潛力
9 點
黃金
0 兩
54005 元
精華
0
在線時間
62.8 小時
發表於 2011-8-6 |顯示全部樓層 |舉報
回應 raywailo 的帖子

你錯啦 係唔知點做 問佢老闆點做好
我係個純情小生
~~~~~~~~~~~
問題少年

使用道具

Rank: 3

投資達人勳章 四台股神勳章 百萬富翁勳章 論譠元老勳章 高級元老勳章 超級元老勳章

主題
23
帖子
1966
好友
24 [結交]
積分
100
魄力
10263 點
魅力
0 點
潛力
9709 點
黃金
17164 兩
13923321 元
精華
0
在線時間
1294.4 小時
發表於 2011-8-6 |顯示全部樓層 |舉報
咁都得....

使用道具

Rank: 3

主題
1
帖子
65
好友
2 [結交]
積分
90
魄力
90 點
魅力
0 點
潛力
9 點
黃金
0 兩
54005 元
精華
0
在線時間
62.8 小時
發表於 2011-8-9 |顯示全部樓層 |舉報
回應 raywailo 的帖子

你都未見過d聰明人
部電腦已經唔係快
個pos咬住個成6,7gb既db
佢夠謄死強行熜左個program
個program做緊野 熜都熜唔切 係度load緊
佢就勁禁ctrl+alt+del 叫成幾十個task manager出黎
最後仲要禁power制熜機 呢d人都廢事嘈佢 爆出黎等大家知發生乜事囉
我係個純情小生
~~~~~~~~~~~
問題少年

使用道具

Rank: 3

主題
4
帖子
140
好友
0 [結交]
積分
100
魄力
135 點
魅力
0 點
潛力
21 點
黃金
0 兩
2301 元
精華
0
在線時間
214.2 小時
發表於 2011-8-10 |顯示全部樓層 |舉報
非常認同 !
真係好多人有張爛鬼沙紙, 但就連d基本野都唔識,
樣樣野跟讀書既"步驟"做, 講得衰d係唔用腦,
而且轉個灣就搞唔掂.

其實我一直對IT界充滿憧憬, 依家都有.....
之但係亦眼見d所謂IT人越黎越唔知似乜, 拿住部iphone就以為識好多科技....
亦都好失望.

使用道具

Rank: 3

「友誼大使」勳章 百萬富翁勳章 高級元老勳章 論譠元老勳章

主題
74
帖子
4977
好友
139 [結交]
積分
100
魄力
7503 點
魅力
0 點
潛力
3424 點
黃金
510 兩
2388194 元
精華
0
在線時間
1460.6 小時
發表於 2011-8-10 |顯示全部樓層 |舉報
本帖最後由 ykkenmendd 於 2011-8-10 06:58 編輯
馬後砲 發表於 2011-7-27 01:12
這種情況,唔系IT界獨有,
多年前曾做過一間公司,請左個
mechanical engineer 來head 住


真係唔奇怪, 一般來講PROJECT MANAGER係唔曉寫PROGRAM的,他們都很有市場觸角, 依D人都係從事INFORMATIOM TECHNOLOGY行業
不求正實但願盡意

使用道具

Rank: 3

「友誼大使」勳章 百萬富翁勳章 高級元老勳章 論譠元老勳章

主題
74
帖子
4977
好友
139 [結交]
積分
100
魄力
7503 點
魅力
0 點
潛力
3424 點
黃金
510 兩
2388194 元
精華
0
在線時間
1460.6 小時
發表於 2011-8-10 |顯示全部樓層 |舉報
booly 發表於 2011-8-10 00:50
非常認同 !
真係好多人有張爛鬼沙紙, 但就連d基本野都唔識,
樣樣野跟讀書既"步驟"做, 講得衰d係唔用腦,

同意一半拿住部iphone有D真係IT界呵呵, 也同意一半有好多人自學出黎在業界做得很出色, 不過沙紙並不是爛鬼, 有冇沙紙的人都好能做到公司要求就是了
不求正實但願盡意

使用道具

Rank: 3

主題
41
帖子
819
好友
23 [結交]
積分
100
魄力
2486 點
魅力
0 點
潛力
986 點
黃金
77 兩
105797 元
精華
0
在線時間
924.4 小時
發表於 2011-8-10 |顯示全部樓層 |舉報
ykkenmendd 發表於 2011-8-10 06:57
真係唔奇怪, 一般來講PROJECT MANAGER係唔曉寫PROGRAM的,他們都很有市場觸角, 依D人都係從事INFORMATIOM  ...

Agreed,  I'm IT mgt,  but I don't know how to do programming

使用道具

Rank: 3

主題
4
帖子
140
好友
0 [結交]
積分
100
魄力
135 點
魅力
0 點
潛力
21 點
黃金
0 兩
2301 元
精華
0
在線時間
214.2 小時
發表於 2011-8-10 |顯示全部樓層 |舉報
ykkenmendd 發表於 2011-8-10 07:07
同意一半拿住部iphone有D真係IT界呵呵, 也同意一半有好多人自學出黎在業界做得很出色, 不過沙紙並不是爛 ...

沙紙唔係爛鬼,
不過D爛鬼拎住D沙紙就變爛鬼沙紙囉

使用道具

Rank: 3

主題
4
帖子
140
好友
0 [結交]
積分
100
魄力
135 點
魅力
0 點
潛力
21 點
黃金
0 兩
2301 元
精華
0
在線時間
214.2 小時
發表於 2011-8-10 |顯示全部樓層 |舉報
super.golden 發表於 2011-8-10 10:57
Agreed,  I'm IT mgt,  but I don't know how to do programming

我都想搵你呢D工.
不過可能我真係唔夠多沙紙

使用道具

重要聲明:本網站是以即時上載留言的方式運作,141HONGKONG.COM 對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見 (如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。141HONGKONG.COM 有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。

手機版|Archive|sitemap|聯絡我們|141香港論壇

GMT+8, 2022-8-14 00:03

Powered by Discuz! X2

© 2001-2011 Comsenz Inc.

回頂部 到底部